- Help desk
- Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10
- Windows Server 2003, 2008, 2012, 2016
- Microsoft Exchange
- Microsoft Office/Office365
- Sieci LAN/WLAN - budowa infrastruktury sieciowej (okablowanie, szafy rack, switche, routery, konfiguracja).
- Konfiguracja urządzeń mobilnych (smartfony, tablety).
- Zdalne dostępy dla pracowników, takie jak np. VPNy - sprzętowo (routery cisco) oraz programowo (serwery UNIX).
- Audyt informatyczny (sprzęt, oprogramowanie, licencje) dzięki któremu możemy zoptymalizować koszty ponoszone na IT.
- Zarządzanie licencjami na oprogramowanie.
- Sprzedaż sprzętu komputerowego i drukującego (komputery, laptopy, drukarki, skanery, urządzenia biurkowe typu All-In-One).
- Sprzedaż części i akcesoriów do komputerów stacjonarnych i laptopów.
- Kamery, rejestratory IP.