Sieci komputerowe
  1. Help desk
  • Windows XP, Vista, 7, 8, 8.1, 10
  • Windows Server 2003, 2008, 2012, 2016
  • Microsoft Exchange
  • Microsoft Office/Office365
  1. Sieci LAN/WLAN - budowa infrastruktury sieciowej (okablowanie, szafy rack, switche, routery, konfiguracja).
  2. Konfiguracja urządzeń mobilnych (smartfony, tablety).
  3. Zdalne dostępy dla pracowników, takie jak np. VPNy - sprzętowo (routery cisco) oraz programowo (serwery UNIX).
  4. Audyt informatyczny (sprzęt, oprogramowanie, licencje) dzięki któremu możemy zoptymalizować koszty ponoszone na IT.
  5. Zarządzanie licencjami na oprogramowanie.
  6. Sprzedaż sprzętu komputerowego i drukującego (komputery, laptopy, drukarki, skanery, urządzenia biurkowe typu All-In-One).
  7. Sprzedaż części i akcesoriów do komputerów stacjonarnych i laptopów.
  8. Kamery, rejestratory IP.